2010-05-26

Vem läser egentligen?

I skrivande stund har 17 besökare tittat in till min blogg. Idag, alltså. Det är inte mycket jämfört med kändisbloggar med flera tusen läsare per dag, men det brukar faktiskt vara 20 - 30 personer/dag som tittar in här. Och jag är så nyfiken på vilka ni är!
Några av er läsare skriver kommentarer ibland. Det är främst ni som själva bloggar, och vars bloggar jag följer. Men vilka är alla andra? Mamma och svärmor vet jag brukar intressera sig för senaste nytt angående barnbarnen. Det är väl mycket därför jag håller igång bloggen! Min man läser också bloggen ibland, kanske för att vara säker på att jag inte missat att berätta vad som händer och sker runt omkring oss =).
Sen träffar jag ibland människor som berättar att de läser min blogg, till exempel arbetskamrater och föräldrar till föredetta elever, och flera har sagt att de tycker att bloggen är bra och roliga att läsa, med lagom blandning bilder och text med mera. Det är riktigt kul att höra, jag förväntade mig inte att någon skulle tycka att den var intressant att läsa när jag började blogga...
Det känns dock som att det måste finnas fler som läser bloggen! Det vore så roligt om ni någon gång skulle skriva en kommentar, så jag fick en liten aning om vilka ni är... Annars får jag väl fortsätta vara nyfiken!

Igår var jag för övrigt med min klass på skolresa till Naturhistoriska riksmuseet i Stockholm. Jag har inte varit där tidigare, så det var roligt! Vi tittade på en film om dinosaurier på Cosmonova och hann se lite av de flesta utställningarna och mycket av en del. Äta god mat hann vi också med! De flesta eleverna verkade nöjda med sin dag. Däremot var både de och jag trötta idag...

Dagens citat:
Ibland är man rädd
att finna det man söker.

4 kommentarer:

  1. Hus nr 3 tittar in ibland, men det visste ju redan.../Åsa

    SvaraRadera
  2. Precis, jag glömde att nämna grannar =)

    SvaraRadera
  3. Å en svåger :)

    SvaraRadera
  4. Det har jag ju flera stycken!

    SvaraRadera