2010-05-16

Bröllop!!!

Igår gifte sig min systerdotter Martina med sin Johan. De var så fina, blev så rörd att jag fick tårar i ögonen bara jag såg Martina, hon var så vacker och såg så lycklig ut. Vigseln var fin, med mycket härlig sång. Johan sjöng för Martina, så fint! På festen bjöd de på god vegetarisk mat och det var väldigt trevligt och roligt!
Stort grattis till de nygifta! Lycka till och Gud välsigne er!
Elvira är bröllopsklädd med lockar i håret.

Nyfriserad Oskar


Mathilda och Kalle är också klara för bröllop!


Vigsel! Lovisa var tärna. Jag har världens finaste systerdöttrar!


Nygifta!


Brudens coola föräldrar



Elvira och Oskar blåser såpbubblor under Mathildas övervakande.


Min underbara man och hans fina son!


Världens finaste tärna!


På väg från kyrkan


De unga tu! De är så fina!


Jag och Elvira studerar bröllopshäftet.


Mamma och Maria dansar!
Stor tack till svärmor Ingalill som barnvaktade vår lille buse när vi var på festen!

Jag brukar ju citera från Tredje klokboken. Idag hoppade jag över ett citat, så det här är egentligen morgondagens citat:
I ett äktenskap krävs det att man står ut
även när man inte gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar