2010-05-12

Toblerone

I eftermiddags ringde de från ICA och sa att jag hade vunnit ett pris i helgens tipspromenad. 4,5 kg Toblerone. Jag utgick från att det var en förpackning med många småtoblerone i...


...men det var det inte, utan det var en enda jättetoblerone, med gigantiska bitar.



Mathilda och jag är rätt mätta efter att ha ätit ca 1/4 av EN bit. Den kommer hinna mögla innan jag har ätit upp den. Tur att Kalle kommer hem i helgen!


Det här är vad som är kvar av en bit. Observera att det här är vår stora skärbräda och vår stora kniv...

3 kommentarer:

  1. Jag erbjuder mig att äta :D Haha, jag vann inte fast jag tävla, och mejjan och jag s krev samma och hon vann :P Haha

    SvaraRadera
  2. Bättre än en personal shopper?

    SvaraRadera
  3. Bättre, men inte optimalt =) Banta med Toblerone kanske vore något?

    SvaraRadera