2023-10-17

Loppis och Rockebro källa

Råd från 1177:



Jag försöker. För det blir övermäktigt att känna sorg hela tiden. Även om den förstås är med mig hela tiden. Därför åkte syrran och jag på loppis i lördags. Och åt indiskt till lunch. 



Eftermiddagsfika på Biltema blev det också. 


På kvällen firade vi räkmackans dag, Håkan, Oskar, Maria och jag. Oskar hoppade för övrigt in och tog extrapass på Burger King både lördag och söndag. Hoppas han känner sina begränsningar. 


Gosade med Miraz framför Dobidoo. 


På söndagen åkte Håkan och jag till skogs och vandrade en kort sväng. 





Vi gick runt vid Rockebro källa. 


Det jobbiga är att alla platser är så fulla av minnen. Här har vi varit med en liten Elvira. 


Lillfamiljen!


Vi har varit där med båda barnen också förstås, när Elvira var lite större. 



Fina minnen som jag är glad för men ändå blir väldigt ledsen över. Så många ”Aldrig mer”. Överallt. 
Livet kommer aldrig mer kännas riktigt bra, tror jag. 

1 kommentar:

  1. Så fruktansvärt sorgligt💔🥺 Vet ni än vad som hände?

    SvaraRadera