2016-06-01

Sista dagarna i maj

Nu har jag uppdaterat dåligt igen. Ursäkta! I måndags var jag kompledig, jag hade en dag jag var tvungen att ta ut. Jag passade på att cykla två mil och att besöka tandläkaren.
Oskar och jag var till Dollarstore, Håkan och Elvira hade skrivit saker de behövde på en lapp, så det var bara att cykla dit. Vi unnade oss en glass i solskenet. 


När vi kom hem slätade vi ut botten på poolen och Oskar badade i regnvattnet. 


Elvira också. Ja, kläderna blev blöta! Vi började fylla vatten i poolen. 


Jag fikade i skuggan, härligt!


Vår rhododendron är på väg att slå ut!


Jag och barnen städade i sandlådan, slängde trasiga saker och gjorde fint åt Penny!


I bakgrunden på kortet nedan kan du se hur det såg ut innan!


Igår jobbade jag, sedan njöt vi i trädgården och fixade i ordning poolen. Håkan och barnen badade. 15 grader...
Syrran kom och åt kvällsmat, pasta med pesto. Det var varmt och skönt ute så man ville inte gå in!

En vänlig grönskas rika dräkt
har smyckat dal och ängar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar