2016-06-01

Min dag!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag!!!
Håkan gratulerade mig i morse innan han åkte till jobbet. När barnen vaknat var det deras tur att gratulera. På jobbet sjöng mina elever för mig, ledda av en av mina kollegor. 
När jag kom hem från jobbet cyklade Oskar och jag och köpte fika som vi genast fikade. Gott!


Mathilda kom hem och gratulerade mig. Till kvällsmat åt vi kallskuret, potatissallad och pommes pinnes. 


Jag fick pengar, presentkort, en trädgårdsprydnad, böcker, tårtgrejer och mer salta och sura $!


Oskar fick besök av ett par tjejer som ville ha cykelsällskap. När han kom hem och skulle ta sig ett dopp dök Gabbe upp och gjorde honom sällskap, liksom deras storasystrar. 


Härligt med ljummen kväll, en bra bok och glada barn!


Sen tog syrran och jag en cykeltur på en mil!

Live your life and forget your age. 

3 kommentarer: