2014-07-04

Solig fredag

Jag började dagen med en cykeltur. Efter frukost mm åkte jag till sjukgymnasten och fick lite nya övningar. En åkte jag hem och gjorde Budapeststubbe! Den blev inte så vacker, men god!


På eftermiddagen kom Camilla och fikade. Camilla som jag läste till lärare med alltså, inte Wilma och Tyras mamma. Barnen hade missförstått det och trodde de skulle få leka, men så var det inte. När Camilla kom sa Oskar: "Ja, det är en Camilla, det ser man på huden."

Det visste du inte, att man kan se om folk heter Camilla genom att titta på deras hud!

Camilla och vi fikade och pratade, det är alltid så roligt att träffas!

Elvira, Oskar och Andjelin har badat en massa i värmen. Jag badade också!


Vår schersmin blommar vackert i år! Den har aldrig haft så här mycket blommor tidigare. Vackert!


Ikväll har vi grillat, städat bilen mm. Håkan har nu semester, det gillar vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar