2014-05-26

Sista måndagen i maj

Förra veckan skrev jag ju att det var dags för den sista hela arbetsveckan. Nu blev det ju inte så, pga en massa vab. Den här veckan är härligt kort, jag jobbar bara tre dagar (varav en är avklarad). Efter jobbet idag åkte vi till mamma, vi hann ju inte gratulera henne igår eftersom vi var i Borås. Där fikade vi. Sedan provgick barnen i brorsans barns nya pool, de höll på att släta till golvet på den så det var bara lite vatten i den. Oskar lyckades dock bli helt blöt!


Sedan badade han i ån också. Det var nog lite kallt, men han doppade sig flera gånger.


När vi kom hem bakade jag knäckflarn. De ska läggas ihop med chokladsmet emellan. Måste baka lite, vi har ju ett par kalas här framöver!

1 kommentar:

  1. Åh knäckflarn som är så gott!
    Det var väldigt längesen jag bakade det kom jag på nu och nu såg jag en smarrig enkel sommardessert framför mig med knäckflarn med mera så det måste nog bli några sådana framöver :-)

    Härligt med bad i sommarvärmen som varit!

    SvaraRadera