2014-05-23

Bloggar ikapp

Nu blir det många bilder i ett inlägg om gårdagen och dagen, så jag kommer ikapp!
Just nu är det det här trädet som blommar mest i vår trädgård. 


Igår vabbade jag. Jag passade på att skriva omdömen, men hann också förmiddagsfika med sonen på altanen. 


Jag har sagt det förut, men jag älskar när det är så varmt att det är skönt att sitta i skuggan. Det gjorde jag när det var dags för eftermiddagskaffe. 


Vi blåste upp poolen!


Kvällsmat på altanen. Elvira smakade kebabrulle. 


Oskar föredrar kebabpizza. 


Idag har jag jobbat och Håkan har vabbat. På eftermiddagen åkte vi och badade. Det blåste lite, så det blev lite vågor. 


Till kvällsmat blev det räkor. Några av dem rökte Håkan. Det är gott! Satt och drömde mig tillbaka till förra sommarens underbara kvällar på Öland. 


Vi åt vanliga räkor också och barnen fick färdigskalade. 


Det är härligt med värme, men jag blir lite dåsig. Hoppas på många fler fina dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar