2014-05-04

En liten promenad

Vi var ute och cachade idag. Oskar lekte med Marcus, men Elvira, Mathilda, Håkan och jag tog en liten promenad. Det var i alla fall vad Håkan sa till tjejerna. Vi gick kanske inte så långt, ca 3 km, men terrängen var inte platt, om jag säger så. Här har en cache just hittats!


För att ta denna cache fick vi lyfta upp Elvira på en sten, ingen annan tog sig upp. Mathilda står nedanför och fotar henne. 


På sina ställen var det blött och vi fick balansera oss fram. 


Här tittar systrarna ut över nejden. 


Vid den här sjön hittade jag min 400:e cache!


Ibland var det besvärligt att gå för den kortaste. 


Nio cacher hittade vi, de åt höger. De övriga tog vi en dag för några veckor sedan. Det är en serie med 44 cacher. Vi har 30 kvar...


Nu väntar en hel arbetsvecka för första gången på flera veckor. Och jag väntar på ett viktigt besked. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar