2014-05-30

Klämfredag

Det är skönt att vara ledig en klämfredag! Oskar har haft Marcus här och lekt. De hade vattenkrig, först med badbyxor på men lite senare med kläderna på.


Vi har fått en pool av min bror som har köpt en större. Den har jag monterat idag. Den lutar dock lite och jag har fått lite motstridiga råd om huruvida det går bra eller inte. Min bror sa dock att den lutade mer när de hade den hos sig och det gick bra, så jag får väl se om vi testar att fylla den i morgon.


Det ser ut som om det kan bli en hel del plommon i år!


Jag har bakat och handlat idag. På Ica Maxi hittade jag en citrondricka jag inte testat, med 16 % citronjuice. Den ska jag köpa fler av! Bigarråer hittade jag också. Jag har bakat krämbullar och citronkladdkakemuffins.


Jag har hunnit med mycket idag, även att vara frisör. Elvira bestämde sig för att korta av håret nån decimeter.


Så här fin blev min fina tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar