2012-06-15

Dagen efter avslutningen

Idag har vi haft studiedag. På morgonen fick vi lite information och diskuterade lite olika saker. Efter kaffet beställde vi läromedel. Sedan åkte vi och åt lunch, kinamat. Eftermiddagen ägnade vi åt att bläddra i avtalsprislistor och kataloger, för att hitta de bästa och mest prisvärda skrivhäftena, limstiften mm.

Mathilda hämtade barnen vid två. När jag kom hem vid fyra åkte jag och handlade lite. Sen har vi inte gjort nåt särskilt, diskat, ätit mat, tittat på Tv etc. Oskar vill höra Här kommer polishelikoptern och när jag hade läst klart den och sagt godnatt ville han lyssna på Här kommer polisbåten på CD. Sen somnade han gott.

Elvira och jag myste i soffan tillsammans framför barnprogram, Macken och fotbollen. Håkan är nämligen i Stockholm med sina arbetskamrater och Mathilda är hos sin mormor och morfar, hon ska vara hundvakt i morgon. Så här mysigt hade Elvira och jag det:


Nu sitter jag ensam framför TV:n, det är tomt utan Håkan. Men jag lär inte väckas av någon som snarkar i natt! Jag väntar nu på att matchen ska ta slut, det ser inte så lovande ut, sen ska jag gå och lägga mig. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar