2012-06-03

Bachelor of Science with a major in Business Administration

Igår var jag i Jönköping med min syster, svåger och systerson och tittade på när min systerdotter tog examen. Nu är hon marknadsekonom, har en fil. kand. i marknadsföring!


Martina tar emot sitt diplom! Bilden är lite suddig, det var svårt att få bra bilder med mobilen.


I trappan utanför Jönköping International Business School. Martina står långt ner i mitten.




Efteråt åt vi god mat på en Italiensk/Grekisk restaurang. Martinas kompis Ida var också med.


Jag åt Mascarponedessert till efterrätt. Det var gott! Souvlaki åt jag till varmrätt.


Finaste Martina! Du är så duktig!


På vägen hem underhöll jag och min syster med vacker sång, något som inte alls uppskattades av de övriga i bilen konstigt nog. Men de höll sig vakna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar