2012-06-22

Nyhem, lite mer

Här kommer lite fler bilder från Nyhem!

Maria och jag fikade i onsdags kväll, medan barnen lekte.


Sen kväll i logementet. Barnen var väldigt pigga!


Det är länge sedan jag var så här nöjd med ett kort, det här blev helt underbart tycker jag!


Oskar och jag på barnmöte.


Syrran och Elvira på barnmöte.

 !
På barnmötet var det superhjälteskola


Vi hann med att hoppa på "hopp-mattan" och pyssla, men pysselstunden glömde jag att ta kort på.


Vi åt glass, naturligtvis!


Mums med glass! Martina gjorde oss sällskap.


Till kvällsmat blev det hamburgare. Både på onsdagen och torsdagen. Och till lunch på torsdagen. Variation! Johan Lindblom kom för att hämta sin fru, så vi hann träffa honom en stund också.


Delar av vägen hem sov barnen. När jag hade tagit det här kortet tappade jag mobilen och spräckte glaset på den.  =(


Nu är det ett år till nästa gång, hoppas att vi kan vara där lite längre då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar