2022-10-14

Pluggdagar

Så var det dags för ett par dagar i Stockholm igen. Jag tog tåget upp klockan 6 i torsdags morse. 



Efter en dag på universitetet tog jag tunnelbanan till Slussen och promenerade sedan till hotellet. Det blev en nostalgisk promenad i mina och Marias (och Fogelströms) fotspår. 



Hotellrummet var litet och enkelt. 



Men utsikten var fin!



Ersta hotell



Jag tog en kvällspromenad och köpte sushi. 





Den åt jag på hotellrummet. Jag har ätit godare sushi. 



Sen slappade jag!



Hotellfrukosten var inte fantastisk men ok. Jag äter ju ungefär samma sak oavsett vad som finns. 



Sen var det dags att ta bussen till universitetet igen. 



Efter en dag där gick jag äntligen lämna Stockholm och åka hem. 



Borta bra men hemma bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar