2022-10-31

Lördag på sjukhuset

Lördagmorgon på sjukhuset! Jag vaknade ganska tidigt och gick bort till Oskars rum för att se om han var vaken. Det var han. Jag duschade och Oskar somnade om. Sen satt jag i mörkret och tittade på serier och väntade på att han skulle vakna. Mysigt med pumpaljusen jag köpte!



På ronden pratade läkarna först om att dra ner på ryggbedövningen, men de ändrade dig och avvaktade med det. Senare på förmiddagen var vi på lungröntgen. Oskar gick hela vägen dit. 

På eftermiddagen kom Mathilda på besök. Vi fikade och pratade. Hon hade köpt med sallad åt mig. 



Mathilda has left the building!



Lite senare kom Marcus och Ingmarie på besök! De hade med fika och vi fick ännu en trevlig pratstund!



På kvällen spanade vi efter zombies, eftersom Run for your lives -Örebro passerade oss. Vi såg bara folk som sprang tyvärr. 



På kvällen såg vi på TV, Dobidoo mm och försökte ha det så trevligt det gick!



Kompani Svan blev det visst också. Och däremellan promenader och andningsövningar. 



Oskar hade inga hemska smärttoppar den här dagen. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar