2022-10-08

Katter, bullar, träd, garn, brevlådor och glögg!

Tisdag: Mina elever gjorde fina höstträd genom att dutta med tops.



Elvira och jag åkte med kattungarna till veterinären, nu är de ID-märkta. 



Vi åt kanelbullar både på jobbet och hemma, för att fira Kanelbullens dag!



Onsdag: Lucy ville åka mer bil!



Fint i centrum!



Elvira lockade mitt hår, men åh, vad konstig jag tycker att jag ser ut. 



Jag hämtade ut garn till ett nytt projekt. 



Torsdag: Stolparna som håller upp våra brevlådor har ruttnat, nu blåste de omkull. 



Elvira och jag byggde nytt!



Lite stadigare!



Fredag: Härligt när huset är fullt. Oskar hade Yzan hemma, Elvira Ida. Liv och rörelse! 

Håkan och jag åt glögg, ädelost och kaneläpplen. Vi hade inga pepparkakor!



Jag kom en bit på mitt nya projekt!


Skönt med helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar