2018-07-08

Vi firar mamma!

Igår fyllde mamma 80 år. Maria och jag åkte dit en sväng på förmiddagen och gratulerade henne. Med oss hade vi ledtrådar till hennes födelsedagsutflykt!



Jag snodde ett kort på fina mamma från min bror!



På eftermiddagen var det dags för gästerna att komma. Vi firade hos brorsan, han har gott om plats i herrgården. Här plockar vi fram fika!



Citronmarängsnittar som jag bakade på förmiddagen. 



Utsikt från altanen. 



Elvira och Oskar gick och mötte några av gästerna, Arvid och Vera m fl. 



Arvid, Vera och Elvira!



Oskar spelade lite biljard. 



Vi var ett gäng som tittade på fotbollen, kvartsfinalen Sverige - England. Tyvärr åkte vi ju ut, men det var roligt att vi kom så här långt! Arvid tittade väldigt nära!



Mamma med sina barn! (Ja, vi gillar blått!)



En del av släktingarna som var där!



(Bilden lånad av min kusins man Billy)

Jag hoppas att mamma blev nöjd med sin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar