2018-07-07

Mamma

Idag fyller min älskade mamma 80 år. Vad gammalt det låter när man säger det! Kan inte vara möjligt, då skulle hon ju vara en gammal tant och det är hon ju inte! Hur som helst så är det väl självklart att visa upp lite gamla bilder, eller hur!

Mamma som liten!

Mer eller mindre vuxen!


Mamma och jag!


Mamma och jag 10 år senare


Mamma och Elvira!


Mamma och Oskar!


Mamma vid förra årets födelsedagsutflykt. Vi får se om hon kan klura ut var vi ska åka i år!


Stort grattis, älskade mamma! Jag är så glad att vi har dig! (Tyvärr är soptippen stängd idag, så vi kan inte göra en födelsedagsutflykt dit, som förra året!) Vi ses om en stund!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Förra året skulle syrran och jag till soptippen och slänga lite grejer på mammas födelsedag, det gäller att passa på när det är öppet. Vi tog med mamma och så åkte vi och fikade efteråt och det blev en riktigt trevlig utflykt även om det inte låter så!

      Radera