2018-07-04

Fotboll och Svansen!

Jag började tisdagen med en promenad. Jag har försökt komma igång och gå lite, nu när min fot, som krånglat, är lite bättre. Dvs, jag har försökt promenera lite nu i juli... Jag passade också på att lyssna på mitt första sommarprat för i år. Claes Månsson pratade om att vara blyg, det var intressant.

Sedan gjorde jag saft, flädersaft och jordgubb/flädersaft. Under tiden lyssnade jag på Bianca Ingrossos sommarprat.



På eftermiddagen bänkade vi oss förstås framför TVn och såg Sverige spela åttondelsfinal!



Ser ni hur snyggt det blir med citronfanta i ett blått glas!



Det var spännande, ett tag tyckte jag att Schweitz var onödigt länge nära Sveriges mål, men det ordnade till sig! Sverige vann och är vidare till kvartsfinal!!!



På lördag är det dags. Spännande!!!



På kvällen åt vi spanska tapas. Det var gott! Vi tittade på Svansen på Skansen (allsången) och Morden i Midsomer och sen hann vi se slutet av förlängningen och straffarna i matchen England - Colombia. Det blir alltså England vi får möta på lördag.




Sedan trillade vi i säng efter en lång och spännande dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar