2018-07-06

Snart fiber! och Bad, orientering och ridning!

Håkan och jag shoppade slang till Elviras cykel och lite grejer till poolen igår. Lite thaikryddpåsar och lite fikabröd fick vi också med oss hem.

Igår kom de och drog in fiber från gatan.



En smidig maskin som skar upp gräsmattan och petade ner kabeln. 



Det syns inte mycket på gräsmattan. 



Kabeln är dock inte helt inkopplad än, vet inte varför. Hoppas det blir klart snart!. 



Det gäller att vi inte prickar kabeln när vi sätter upp utegranen!



Medan de grejade med det åkte Håkan och jag och badade. Elvira var hemma och Oskar spelade fotboll med Marcus mfl. 



På kvällen tog jag en cykeltur och hittade årets första cykelorienteringskontroll! Jag har dolt bokstaven bakom en smiley!



Elvira red. När jag kom för att hämta henne och kompisarna hade de bytt hästar och tog en sväng i paddocken. Elvira ser lite stor ur här!



Det var torsdagen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar