2017-07-02

Ullaredsfynd!

Jag brukar ju visa upp mina fynd, nu hann det mesta sprida ut sig i olika delar av huset innan jag hann fota, men lite kommer här!
Två toppar i blått, funderade om jag skulle ta med en av varje till syrran också eftersom vi har lite lika smak, men det gjorde jag inte!


Ett durkslag, när man har diskmaskin är det bäst att ha två har jag upptäckt.


Linne, t-shirt (köpte en med röda ränder också), leggings, shorts och trekvarts-jeans. Ett par svarta shorts hittade jag också, men de kom inte med på kortet. Shorts i lagom längd var svårt att hitta, de flesta var så korta att mina lår hade vällt fram under dem...


Lite spel till sommarens resor!


Barnen hittade också kläder. Elvira köpte toppen på bilden, fyra toppar till, två par shorts och ett par svarta jeans. Oskar köpte shortsen som inte syns på bilden och tre par till, samt t-shirten på bilden och en likadan fast grön.

 
Vi är nöjda med våra fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar