2017-07-29

Kaninungar och gäster

Gårdagen ägnades till stor del åt packning och fix inför vår Ölands-semester. Oskar lekte med Marcus, Elvira red. En bekant till Elvira kom och tittade på kaninungarna. De är ute i hagen titt som tätt nu. Jag undrar hur stora de kommer vara när vi kommer hem från Öland?
Vi har turen att Josefin och tjejerna (och ibland Filip) kommer att bo hos oss medan vi är borta. Vi får husvakt, de får bo med trädgård ett tag. Win-win!


Igår kväll kom Marcus med föräldrar hem till oss och åt thaimat!


Och blåbärspaj!


Vi hade en trevlig stund tillsammans som alltid! 

Nu sitter vi i bilen på väg till Öland!!!

1 kommentar:

  1. Vilken underbar sommar du verkar ha, med så mycket härliga aktiviteter! Jag älskar Öland och Borgholm och Solliden; har varit där många barndomssomrar med våran båt!
    SV: Tack för din fina kommentar; pappa och jag hade verkligen en jättefin dag tillsammans <3. Skönt att han är villig att åka över två timmar till mig så att jag får köra lite:)
    Och att träffa Ammie var superkul! Skulle vara lika roligt att träffa dig och Marie, så hojta till om du åker uppåt i landet någon gång:)

    SvaraRadera