2017-07-04

Fika, bad och Svansen på Skansen!

Penny sov över hos oss i natt. Hon sov länge, till halv tio ungefär. Sedan följde hon, Oskar och Marcus med mig till Camilla. Grabbarna lekte med Tyra, Penny med Pippihuset och jag pratade med Camilla. Och så fikade vi!


Penny fick med sig en dockvagn hem. Det tog sin lilla tid att gå hem, om man säger så. 


Oskar och Marcus badade!


Elvira, Ida och Penny likaså!


Jag åkte till biblioteket på eftermiddagen. Sedan åkte jag till syrran och hjälpte henne lasta lite skräp på kärran. Och så fikade vi. 
När jag kom hem hade Mathilda, Josefin och Roxanna dykt upp. Penny åt välling hos Elvira och Ida. 


Det är ju "Svansen på Skansen" - tisdag och idag blev det texmex-burgare. Tacokrydda i köttfärsen, nåt salsaaktigt, tacochips och två dipsåser. Gott!!!


Skottkärrekörning stod på schemat idag också!


Roxanna!


Vi slötittade på Allsången, sedan åkte Josefin och barnen hem. Jag tittade på Morden i Midsomer. Ida och Elvira gör ett nytt försök med tältet nu, övriga sover tror jag och jag tittar på Suits men ska snart sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar