2014-12-20

Julavslutning!

Igår var det julavslutning så nu har vi jullov! Vi lärare uppträdde för eleverna, vi dansade runt granen och vi fikade lite. En kollega bjöd personalen på tårta!


Jag fick kramar och en julpresent av mina elever, så gulligt av dem!


När jag hade slutat åkte barnen, syrran och jag på traditionsenlig julavslutningsutflykt. Vi var lite misspeppade och funderade på att byta resmål, för förra året var lite sådär, vårt mysigs fik hade stängt mm. Men det blev riktigt bra. Här är vi på väg in i en ostaffär!


Oskar tittar i skyltfönstret. 


Fika med goda saffransbullar på ett mysigt café! Barnen är noga med att de får lika mycket dricka!


Det hann bli mörkt innan vi åkte hem. Mysigt trots brist på snö. 


När vi kom hem åt vid pizza, såg på Tomten är far till alla barnen och Håkan och Oskar somnat slog jag och Elvira in paket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar