2009-05-22

Kristi him. och snälla grannar

Igår var det ju Kristi himmelsfärdsdag, och traditionsenligt cyklade vi då ca 2 mil till vår sommarstuga. Jag orkade för första gången inte cykla hela vägen. Tråkigt, men kanske inte så konstigt då jag inte cyklat alls på 1½ år pga foglossning. Vi hade en härlig dag i alla fall, vädret var inte toppen, men helt ok. Fika, trevligt sällskap, god mat och några väggar att måla gör ju alltid livet muntert! Här är en bild från en paus på vägen dit:


Måste lägga in lite bilder på barnen i fall Mathilda får abstinens och vill se på bilder! Här är en på Oskar som precis har ställt sig upp alldeles själv med hjälp av soffan!
Vi var ute i trädgården i går kväll. Rätt vad det var ropade våra grannar och frågade om vi ville ha lite växter, de hade så mycket och ville inte slänga. Så nu har vi massor med nya växter, bland annat kärleksört, riddarsporre och löjtnanshjärta. Tack!




Dagens citat:
Nu är det dags att åka och handla
Håkan

1 kommentar:

  1. Saknar mina pluttisar! Er med. Tack för mms:et. skicka inga mer jag blir pank, mobilen ska användas vid nödfall tex. jag tappar bort sofi. dalig plan för sofis mobil är död i skrivande stund men hon haller ordning pa mig. Sofi hälsar glatt!!
    Mathilda (=

    SvaraRadera