2020-07-19

Social fredag!

Barnen målade i fredags också. De målade lekstugan, som behövde bli fin tills Arvid och Vera skulle komma! Jag skulle fotografera Elvira också, men hon ville ha hjälp med nåt och sen glömde jag. 

Det nästa med att barnen har jobbat är att jag och syrran har umgåtts en massa eftersom jag har skjutsat barnen. I fredags blev det förmiddagsfika med Oskars goda bullar!



Sen åkte jag hem och bakade blåbärspaj! En selfie i solskenet försökte jag också få till!



På eftermiddagen åkte Håkan och jag till syrran. Martina, Arvid och Vera hade kommit. Arvid dukade fram fika vid lekstugan. 



Sen fikade vi och firade mamma, som fyllde år när vi var i Sälen!



Bad blev det också!



Sen var det dags att åka hem och ta emot gäster. Ingalill, Stefan med två av sönerna och Kalle med familj kom ochbåt paella. 



Mannen runt grillen, typ. 



Milian och Elvira i lekstugan!



Ingalill och Milian i sandlådan!



Paella!



Dags att äta!





Jag lånade en liten Adeline en stund!



En trevlig, social dag!



Avslutningsvis; nya blommor i krukan. Ja, rosa. Jättekonstigt! Genomgår jag en personlighetsförändring?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar