2020-07-19

Blåbär, färdigmålat och bonusar

Barnen målade igår igen. Men jag fick inget kaffe hos syrran, eftersom hon hade åkt till Sälen. Jättetråkigt, på bara några dagar hann det bli en trevlig vana...

Jag plockade blåbär istället! Medan barnen målade klart det sista hann jag plocka ca 3 liter. Jag får ge mig ut och plocka mer nån dag! Skulle behöva köpa en ny frys till garaget, bara. 



Den här väggen blev det sista de målade, nu är det klart!



Så här fin är lekstugan!



På eftermiddagen kom Penny och Roxanna, vi ska vara barnvakt tills på onsdag. Jossan är med Anders i Norrland. 



Vi fikade blåbärspaj!



Elvira och Oskar tog med tjejerna till lekparken en stund, sen lekte vi och grejade resten av kvällen. Till kvällsmat blev det thaimat, gott som alltid!



Nej, dags att ta tag i den här dagen, kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar