2016-05-08

Bad och Minivättern

Den här dagen har bestått mycket av bad och cykling. På förmiddagen cyklade syrran och jag och köpte perenner. Sedan fikade vi hos henne. När jag kom hem åkte vi till sjön. Oskar tog årets andra dopp (det första igår).


Jag tog årets första dopp!


Håkan och Elvira doppade sig för tredje gången!


Oskar åkte på kalas och Ingmarie kom hit och fikade. Mathilda uppmärksammade mig på att plommonträdet blommar!


Vi hämtade Oskar och Marcus från kalaset och åkte för att cykla Minivättern. 


Här går starten!


På väg mot mål!


Medaljutdelning!


Stolt kille!


Inte nog med att han cyklade 7 km i Minivättern, han blev klar med Barnens klassiker!!! Minivansbrosimnet, Minilidingöloppet, Minivasaloppet och så Minivätternrundan. Bra jobbat Oskar!


Vi avslutade med ett kvällsdopp med kompisarna!


Imorgon är långhelgen slut, jag tror inte jag är den enda som hade velat ha ett par dagar ledigt till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar