2014-02-15

Stafett, sockerkaka, saker och smaskens!

Ja, jag är lite svag för allitteratoner! Och ett ord för varje bild blev det!

Jag var och handlade i förmiddags och hann bara se slutet av den oerhört spännande stafetten. Men jag såg hur de där 26 sekunderna fram till ettan och tvåan blev 13, 11, 5, omkörningen vid sista kurvan och den fantastiska spurten in i mål. OS-guld! Helt otroligt gjort av Kalla! Grattis till svenska damstafettlaget!


I eftermiddags var svärmor här och fikade! Oskar hade bakat sockerkaka som vi mumsade på.


Vi har packat en del idag. En massa saker måste man ha med sig... Just nu vet jag inte riktigt hur vi ska få in allt i bilen, men det brukar ordna sig!


Kvällsmaten blev härligt smaskiga rullader med potatisgratäng och sallad. Gott!

 
Sömnbrist orsakad av snarkade man får mig att längta till sängen och sömnen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar