2014-02-23

Att ha något att se fram emot

Jag tycker om att ha något roligt att se fram emot. Jag har redan gjort flera roliga saker i år som jag hade planerat och såg fram emot. Middag med mord på Lerbäcks teater med syrran och mina systerdöttrar, t ex. Melodifestivalen i Linköping med Elvira. Sälen med familjen och syrran med familj. Roliga, trevliga saker som jag är mycket glad över.

Vad ser jag fram emot nu då?
Jo, i slutet av mars är det dags för vår årliga tjejresa till Ullared med mamma, svärmor och bonusdöttrar!
I mitten av april blir det påsklov. Vi har ännu inga särskilda planer, men det är alltid trevligt med lov. Och påskmat!
I slutet av april firar Håkan och jag tioårig bröllopsdag. Då ska vi göra en liten resa tillsammans medan Mathilda och Ingalill (ev fler) är barnvakt. Tre dagar och två nätter tillsammans utan barn ska vi få då, det händer inte ofta.
I maj har vi inget inplanerat. Än. Hoppas vi hittar på nåt kul!
I juni ser jag fram emot skolavslutning, Lovisas student, semester och Nyhem!
Sen blir det väl nån form av semester, nån liten resa, men vi funderar på att köra en lågbudgetsommar och spara pengar till nån lite längre resa lite senare. Vi får väl se hur det går med det.

Hur som helst har jag en hel del att se fram emot!

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det låter! Jag var på väg att skriva ett liknande inlägg igår men hann inte men det kommer nog inom kort.

    SvaraRadera