2014-02-13

Helt färdig men ändå inte färdig!

Jag är helt slut. Det har varit mycket på jobbet, jag är förkyld och jag har massor att göra och känner mig allmänt stressad. Tiden räcker inte till! Helst skulle jag vilja bara slappa i några dagar nu. Men det hinns inte med!
Trots idogt arbete är jag inte klar med utvecklingssamtalen. En elev blev sjuk, så det samtalet får jag ta efter sportlovet. Men det är inte så betungande!

Imorgon blir det jobb, sedan har jag sportlov. Tvätta, laga och impregnera Oskar overall, tvätta och packa övriga saker, köpa present till min bror, fira honom och Samorn, ordna Skipass, fika med svärmor, fira Alla Hjärtans Dag, se melodifestivalen (på TV), lämna tillbaka böcker till biblioteket, handla och helst hinna baka något. Detta är fredag eftermiddag och lördag, ska tilläggas.

Om jag går och sover nu kanske jag är piggare i morgon?

Just det, vi har varit på simskolan idag. Den halvtimmen när Oskar simmar och jag fikar och pratar med en annan trevlig mamma, den är riktigt trevlig! Oskar deppar dock över bristen på nya simmärken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar