2014-02-20

Sälen, torsdag

Hemresedag. Jag började dagen med att packa. Medan jag körde barnen till skidskolan så städade Håkan. Sedan åkte jag några åk. Det var rätt dimmigt. Barnen tog farväl av sina skidskollärare. Elviras lärare Adam sa att hon nu klarar att åka vilken backe som helst i Tandådalen! Sen åkte vi några åk i den vänstra knappliften vid stora backen, ni vet :) Oskar drog iväg själv både i liften och sen i backen, jag hade fullt sjå att hänga med!
Vi köpte pins och kort från skidskolan. Sedan åkte vi och grillade korv med Gradins/Lindbloms. Tack för trevliga dagar tillsammans! 
Nu är vi på väg hem !


2 kommentarer:

  1. Vilka härliga dagar ni verkar ha haft!

    SvaraRadera
  2. Skidsemester är ngt jag faktiskt aldrig varit på. Inte ens åkt slalom :-D
    Svar: Icas chokladsås på tub faktiskt. Funkar alltid när man inte orkar göra egen chokladsås :-D
    Chokladsåsen är mkt god i kombinationen med jordgubbssmaken så man behöver inte snåla med den.
    Jordgubbscheesecaken är god även den man måste bara komma ihåg att ta fram den ca en timme före man ska äta den. Den är väldigt hård annars.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera