2013-06-24

Söndag


Igår var det söndag. Vad gjorde vi då? Mathilda och jag besökte vår lokala affär med gamla prylar och hittade allt möjligt fint men handlade inget. Istället köpte Mathilda ringar i godisaffären.
Elvira såg vi inte mycket av under dagen för hon fick besök av Andjelin. De har lekt och lekt, ute och inne och nu är de igång igen. Hoppas de har sovit lite i natt.
Håkan och jag åkte ut och cachade lite. Vi hade inte turen med oss, vi hittade bara en. På bilden syns stenarna vid Läppapussagrottan, där finns det en cache som vi inte hittade. Däremot hittade jag okända muskler, hjälp vilken träningsvärk jag har ... Gott om grottor var det i alla fall. Oskar har pratat länge om att han vill raka bort allt hår så vi bestämde att nu på sommaren är rätt tid för en mycket kort frisyr. Här kan ni se en före- och en efterbild. Han ser ut lite som em buddhistmunk, tycker jag. Det märks att han har tjockt hår, huden är alldeles vit under håret.
När han var klippt fick han hjälpa Håkan att tvätta bilen. Högtryckstvätten var kul, tyckte han!
Vi fortsatte med cityquiz igår, en app där man får upp fyra bilder från en stad och ska klura ut vilken stad det är. Mathilda och jag konstaterade att det finns väldigt många städer med buddhastatyer och tempel... Inte helt lätt att veta staden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar