2013-06-01

1 juni

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag! Hurra! Hurra! Hurra!

I morse blev jag uppvaktad av min man och mina barn. Jag fick fina presenter, en ljuslykta, skålar och en utflykt!
Sen packade vi in oss i bilen och åkte till världens vackraste plats, vårt sommarparadis. Syrenerna blommade och flaggan var hissad.

 
Vi gav mamma i present för länge sedan att vi skulle fixa verandan på hennes sommarstuga. Nu blev det äntligen av. Vi började med att riva. Ni ser vem som är arbetsledare va?

 
På första parkett!

 
Vi förmiddagsfikade, åt lunch och eftermiddagsfikade tillsammans. På eftermiddagen blev det tårta, mandeltårta med citrongrädde och hallon. Den var riktigt god!

 
Krämbullar bjöd jag också på. Mmm!

 
Johan och Lovisa byggde båtar åt barnen. Oskar är klädd i morfars t-shirt eftersom allt annat blivit blött.

 
Nya stolpar, nytt golv, ny trapp, nytt räck mm. Vi hann med mycket!

 
Ett räcke på altantrappen blev det också.

 
Jag fick fler fina presenter, en orkidé, mjuka kryptoniter, lotter, presentkort på böcker och en pajform!

 
Snart ska vi äta hemgjord pizza och slappa framför tv:n. Jag har haft en toppenfödelsedag med min fina familj och mina kära släktingar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar