2012-03-01

Om mig

Snor den här från Pastorsfrun:

Namn: Johanna
Kallas för: Johanna och rätt ofta Mamma
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Piercingar:
En i varje öra
Tatueringar: Nej, inte än i varje fall
Längd: ca 1.70
Skostorlek: 39 - 40
Hårfärg: Brun
Motto: "Gör inte idag vad du kan uppskjuta till i morgon", kanske?
Kär? Ja! (Ja Håkan, i dig!)
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, jag trivs så bra! Fast en sommarstuga på Öland skulle jag kunna tänka mig.
Tycker du att du är attraktiv? Nja. Finns väl ett och annat med min kropp som jag är nöjd med och en del som jag är mindre nöjd med.
Dricker du? Jag dricker gärna Citronfanta på burk =)
Röker du? Nej, det luktar ju vedervärdigt!
Vad är du rädd för? Getingar mm
Gillar du att tvätta? Att tömma tvättkorgen känns bra, att hänga tvätt också, men att stryka/vika...
Gillar du berg- och dalbanor? Ja!
Senaste…Filmen du hyrde? Minns inte
Filmen du köpte? Kullamannen
Låten du hörde: Coldplays "Viva la vida" (mobilringsignal)
Låten du laddade ner? Minns inte, laddar inte ner låtar särskilt ofta
Personen du ringde? Håkan
Personen som ringde dig? Mamma
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Det har väl hänt.
Varit i slagsmål? Jag tror inte det.
Blivit arresterad? Nej!

Senaste…Boken du läste? Huvudjägarna av Jo Nesbö
Personen du fick e-mail av? Ingen aning! Min chef kanske, eller någon annan jobbrelaterad person!
Personen du fick brev av? Får mest räkningar...
Brukar du svära mycket? Nej
Vad är du allergisk mot? Pollen
Gillar du ketchup? Ja, i måttliga mängder.
Är du glad nu? Ja, sitter i soffan och myser med min man och dotter.
Kan du sjunga? Ja, och jag tycker det är väldigt roligt!
Spaghetti eller makaroner? All pasta går bra!
Land du vill besöka? Alla jag redan varit i och en massa andra länder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar