2012-03-10

En bra dag, tycker jag!

Jag är nöjd med denna dag, jag har haft det bra! I förmiddags tog vi det lungt, hela familjen utom Oskar hjälptes åt med "frågorna" i tidningen (Ni vet, där man får 5, 4, 3, 2, 1 eller o poäng beroende på vilken nivå man klarar att svara på). På eftermiddagen kom Idde och lekte med Elvira, de var ute i solskenet i minst två timmar och verkade ha kul. När hon åkte hem åkte vi till Godisakuten och köpte lördagsgodis. Lite senare kom Ingalill, Kalle, mamma och pappa hit och firade Håkan och Jossan. Vi grillade korv och åt tårta/kladdkaka. Det är roligt när hela familjen är samlad!


Nu tittar vi på melodifestivalen. Hittills har jag konstaterat att jag gillar David Lindgren och ogillar Thorsten Flinck. Dead by april är inte dåliga, men har nog ingen större chans. Nu ska jag lyssna på resten. Elvira hoppas att Danny ska vinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar