2011-04-02

1 april

Blev ni lurade igår? Både mina elever och Elvira gjorde många tappra försök att lura mig. Jag vet inte hur många rådjur som stått utanför fönstret, eller hur många jättespindlar jag haft bakom mig...

Jag trodde i går förmiddag att jag skulle ha lyckats jobba en hel vecka, den här veckan, men 45 minuter innan jag slutade kom en av Oskars fröknar och sa att han hade kräkts... Jag är lite osäker på om han är magsjuk eller om han kräks av hostan, för han är pigg och äter som vanligt. Han har dock kräkts i natt.

Elvira är en kreativ unge! Igår byggde hon en savann av klossar, där de afrikanska djuren fick leva! Lite deppig är hon idag över att behöva plocka undan allt, men på lördagar brukar vi städa undan alla leksaker som på något mystiskt sätt hamnar i vardagsrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar