2011-04-05

VAB för omväxlings skull...

Jag förstår inte det här. Det är värre än någonsin... Barnen är sjuka jämt ju! Natten till igår vaknade Elvira flera gånger, hon var så varm och hostade så mycket. På morgonen när jag kollade hade hon hög feber. I går var Håkan hemma med henne, idag är det min tur. Jag mår själv inget vidare, jag har så ont i halsen och fryser och är varm om vartannat...

Min lilla skrutta försöker hålla igång som vanligt här hemma, men det går inte riktigt, hon är rätt dämpad. Hon försöker prata lika mycket som vanligt =), men är alldeles darrig på rösten. Och hes.

Är det för tidigt för kaffe? Egentligen. Brukar dricka kaffe vid halv tio-tio. Är rastlös och trött, en knepig kombination. Jag får fördjupa mig i Norrlands svårmod en stund.

1 kommentar:

  1. Läste lite för fort där... Norrlands svårmod blev Norrlands guld...
    BTW, krya på er!
    /Åsa

    SvaraRadera