2010-12-11

Svampbob på kalas

Igår hade vi släktkalas för Elvira. Det är så bra med vår släkt, vi är många och de flesta bor nära varandra, så vi kan fira många födelsedagar tillsammans. Elvira var så nöjd och glad över att bli så firad och hon fick presenter, pengar och presentkort på Leksaksstoppet!
Sen kom ju Svampbob på besök också! Vi hade beställt en tårta från Tårtshopen. Elvira hade önskemål om en tårta med Svampbob, Svampbobs hus och Gary, och det fick hon, som ni ser. Jag tycker att Ewelina som gör tårtorna är otroligt duktig, jag gillar alla små detaljer! Dessutom är hennes tårtor jättegoda, det är inte alla som kan göra goda OCH fina tårtor. Den här var nog den godaste av de jag har smakat. Den innehöll jordgubbsmousse och Marabouchoklad-ganach. Mums! När vi hade fikat klart stod tårtan på köksbordet, så vår katt Lisa hann också upptäcka hur god den var... Tråkigt, jag hade kunnat tänka mig en bit idag också!


Jag fick en bok av mamma igår, hon tänkte väl på bloggen. Den heter nämligen Ordspråk - klokt och roligt sagt.
Dagens citat:
Kärleken är en ömtålig blomma som helst ska vattnas varje dag.
Billie August

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar