2010-12-20

Katter och sjuka barn

Jag har inte skrivit så mycket om katterna på sista tiden. Levis är fortfarande rätt busig, särskilt när det är kallt och han inte vill vara ute och springa runt. Han försöker få igång Lisa, men lyckas sällan. De verkar dock trivas i varandras sällskap, som synes.


Jag är hemma med Elvira idag, hon har haft feber i helgen. Idag verkar hon må bättre, men jag ska kolla om hon har feber innan jag bestämmer hur vi gör i morgon. Hittills i år har jag 25 utbetalda vårddagar (VAB), väntar på pengar för fyra dagar och så blev det en dag till i dag. Men nu kan det i alla fall inte bli mer än två dagar till i år, för snart har jag jullov. Och snart är det nytt år.
Jag har i alla fall hunnit med att göra Snickers, baka brödkakor, fika, se på Ensam hemma med Elvira och läsa böcker för Elvira, en riktigt trevlig dag hittills!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar