2010-07-14

Jordgubbsplockning!

Idag har Elvira och jag varit och plockat jordgubbar med syrran, Lovisa och Jenny. Elvira har feber, men ville så gärna med och plocka så vi följde med ändå. Jag plockade inte så mycket, bara några liter att äta och göra lite saft och sylt av. Oskar fick vara hemma med mormor, han fick inte plats i bilen. Tur var kanske det =)


Nu ligger dottern nerbäddad framför TV:n här hemma, hon fryser och mår inte bra. Stackars lilla gumman!
Dagens citat:
Tankar tar inte semester.

1 kommentar:

  1. Tack för dina fina kommentarer =)
    Stackars tösabiten som har feber när det är sommar! Hoppas hon kryar på sig snabbt!!
    Jordgubbsplockning... Jag har för mig att min syster hade som sommarjobb, för länge länge sen, att plocka jordgubbar utanför Laxå =)
    Ta hand om dig!
    Kramar Mia

    SvaraRadera