2010-07-25

Om att blogga

Ibland känns det här med att blogga lite som ett beroende. Det händer ofta att jag tar kort just för att använda i bloggen, eller att jag går och tänker att det här ska jag skriva om i bloggen, och så går jag omkring och formulerar orden jag ska skriva. Ofta hinner jag dock glömma bort vad det var jag skulle skriva innan jag sätter mig vid datorn. Det kanske är tur det, blogginläggen kanske skulle bli väldigt många och långa om jag skrev allt vad jag tänkt.

Ibland funderar jag på att sluta blogga, detta i samband med att jag funderar på om det verkligen är bra att blogga, om man lämnar ut för mycket av sig själv och sin familj. Fast jag väljer ju vad jag skriver om, jag lämnar inte ut allt. Och jag tycker det är väldigt roligt att blogga. Därtill finns det en och annan som har behållning av att läsa bloggen, det vore ju tråkigt att sluta då.

Jag försöker att bara lägga ut trevliga bilder på folk i bloggen, men det kan ju ändå vara någon som tar illa upp och inte vill figurera på bild i min blogg. I så fall hoppas jag att ni säger till!
Själv är jag väldigt sällan med på bild, detta beror på att det oftast är jag som tar bilder i vår familj. På vår semester tog mamma lite kort, så jag bjuder väl på ett där jag är med, från en mycket varm lunchpaus:



Dagens citat:
De flesta av oss skulle vara tillfreds
med mindre
om inte andra hade mer.

1 kommentar:

  1. Hejsan Johanna!
    Jag tycker att du har en väldigt vacker och välskriven blogg och tittar in här då och då. Ofta får jag idéer på saker som jag kan göra med min egna familj. :-)
    Jag har aldrig reagerat på att det är utlämnande på något sätt. Däremot har jag tusen gånger tänkt tanken att det är en fantastiskt vacker dagbok för dina barn att läsa ur när de blir stora!
    Så fortsätt skriv du!
    Kram, Marie

    SvaraRadera