2010-04-24

Bröllopsdag!

Idag är det sex år sedan Håkan och jag gifte oss! Vad fort tiden går. Vi vigdes i Ramunderboda kyrka, en vacker och lite annorlunda kyrka. Igår tog Håkan och jag en kvällspromenad och gick förbi kyrkan. Vi stannade till på yttertrappen där vi stod och blev fotograferade för sex år sedan. Jag minns dagen i detalj!


Jag hämtade Jossan, Filip och Andjelin i Hallsberg igår. Jossan har nämligen lovat att vara barnvakt en stund idag så att Håkan och jag kan åka på en liten utflykt tillsammans. Jossan passade då på att ta med sig lite barnvaktshjälp (dvs Andjelin, vi har knappt sett röken av tjejerna sen hon kom). Det ska bli skönt med en stund på tu man hand!
Dagens citat:
Kärleken kommer och kärleken går,
ingen kan tyda dess lagar.
Men dig vill jag följa i vinter och vår
och alla min levnads dagar.
Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter.
Nils Ferlin

2 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen , vist går åren fort..vi firar också 6 års bröllopsdag i år fast det känns nästan som igår ;)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis!!! Vilken fin kyrka ni gifte er i!!!
    Kramar Mia

    SvaraRadera