2010-04-09

Award

Jag har fått en award från Mia och en från syrran, tack så mycket! Ska genast skicka den vidare! (Sen ska jag sätta mig och fila på ett inlägg från Sälen.)


Så här gör man:
1. Kopiera awarden, lägg ut den på din blogg
2. Skriv vem du har fått den ifrån
3. Ge den till 12 st
4. Länka till dessa
5. Meddela dem du ger den till

Vet inte om man får skicka till dem man fått awarden från? Skulle gärna göra det, men låter bli. Istället ger jag en award till:

Min mans dotter Mathilda, som (alldeles för sällan) bloggar om sig och sitt liv som student.

Min systerdotter Lovisa, som bloggar om plugg, vänner och hästar.

Min systerdotter Martina, som otroligt sällan bloggar, men jag tycker om henne ändå =)

Min barndomskompis Urban, som nyss har börjat blogga och skriver mycket intressanta och tänkvärda inlägg.

Ewelina, som gör otroligt fina tårtor och visar dem på sin blogg.

Annemari, som bloggar om sitt liv och om inredning.



Sex bloggar som jag mycket gärna läser blev det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar