2023-01-16

Helg med fika och promenader!

Det blev en promenad på lördagsförmiddagen. 



På eftermiddagen fikade jag med mamma och syrran. 



Sen tog syrran och jag en promenad. 



Söndagen blev det förmiddagsfika med Ingmarie medan grabbarna var i kyrkan. Vi hann prata en massa!



Sen gick jag en promenad. 



På eftermiddagen besökte jag biblioteket med mamma och syrran. 



Det var vernissage, med bilder av samhället på 70-talet. 



Den numera rivna kiosken i centrum. Här minns jag att jag köpte glass som barn. 



Detta ställe finns fortfarande kvar men huset är nytt (efter en brand?). Här har jag köpt godis! Ja, det var sånt jag mindes mest från bilderna. 



Sen blev det fika!



Kvällspromenad med ett kort inspirerat av utställningen. Det ser lite läskigt ut. 



Det visade sig att Elvira har skaffat ännu en hamster…



Vi åt förstås en massa gott och såg på TV, pratade, stickade mm också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar