2023-01-21

Första hela jobbveckan

När jag jobbar blir det automatiskt en hel del steg. Det var bra i måndags, sista dagen på min stegutmaning med 10000 steg om dagen. Vi dansade ut granen med barnen, men min mobil styrde musiken så jag kunde inte ha den på mig, tyvärr. 
Med en kvällspromenad så var målet avklarat. 



Utmaning avklarad!



Tisdagen bestämde jag mig för att ta en vilodag. Tumnus och jag stickade!



Onsdagen ramlade jag på isen på skolgården och gjorde illa rygg, arm och ben. Jag har fortfarande ont. Det var glashalt ute, så det blev ingen promenad. 
Tumnus var nöjd!



Det var halt på torsdagen också. På eftermiddagen handlade Håkan och jag. På kvällen träffade jag mina syskon hos syrran, vi hade lite viktiga saker att dryfta. 

I fredags hade det kommit massor med snö när jag gick till jobbet. 



Under dagen kom jag en bit på vandringen i appen, trots att det inte blev nån promenad. 





Jag handlade med mamma. 
På kvällen åt vi pasta med kyckling. Ebbe var här. Oskar var med kompisar en del, men såg På spåret. Håkan och jag såg Händelser vid vatten. Skönt med helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar