2023-01-14

En vecka in på vårterminen!

I måndags var det dags att kliva upp och gå till jobbet. Vi började med två studiedagar, det är rätt skönt. 




Jag fortsätter att gå med min app och tycker det är lite småroligt. Dessutom anmälde jag mig till Vårruset och i deras app kör de olika utmaningar, nu är det åtta dagar med minst 10000 steg. Hittills har det gått bra!



I tisdags bakade Oskar bagels, bara sådär. Det var gott!



I torsdags på jobbet tränade vi på tiokompisar på olika sätt. Memory!







I torsdags lyckades jag gå hem bara några minuter efter att jag slutat, och jag slutade tidigt! En kopp kaffe och en kvart egentid blev det då!



Jag backtränar, har visst tänkt anmäla mig till tjejmilen Sälen, fast bara 5 km. Det lär väl vara lite upp och ner. Så nu går jag i trappor och i torsdags hittade jag en bra backe!



Det blev lite spännande i appen!



Igår var det dags att kliva upp tidigt och åka till Stockholm. Vi hade examination av en gruppuppgift. 



Jag bytte tåg i Hallsberg och passade på att backträna!



Examinationen gick bra, vi var först ut och jag kunde fira med en semla vid förmiddagskaffet!
När alla grupper var klara var det dags att åka hem. Jag köpte med mig sushi på tåget!



Dags att lämna ett soligt Stockholm för den här gången. 



Kvällen hemma tillbringades med stickning av en present till Roxanna, syrran kom och åt Parisare och tittade på den nya serien Händelser vid vatten, På spåret och på Tom Hanks som gästade Carinas talkshow. Vi provsmakade praliner hon fått i present. Oskar hade kompisar hemma, men de gick hem lagom till På spåret. Elvira är hos Ebbe. 

Nu är det helg och jag ska inte plugga någonting alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar