2017-10-21

Vab och barnvakt!

Oskar har haft feber hela veckan och idag var det min tur att vabba. Jag hade lovat Oskar munkar, och valde att göra egna. Det är lätt när man fuskar och gör dem i form, jag har skrivit om det här. 



Mysfika med min fina pojk!


På eftermiddagen blev det slut på lugn och ro, det var sedan länge inplanerat att vi skulle vara barnvakt när Jossan och Filip åkte till Ullared!



Roxanna är väldigt mycket mer rörlig än tidigare, kryper och reser sig. Full fart alltså!



Vi fikade förstås, när även moster Elvira och moster Mathilda dykt upp! Munkar och saffransgifflar!



Roxanna tycker mycket om Oskar!



Penny sitter hos moster Tilda. När hon sa Min moster sa jag Min Mathilda, då blev hon nästan sur. Jag fick ta morfar istället, eller Roxanna!


Penny var ute en stund och lekte i lekstugan, medan Oskar eldade lite!





När Roxanna somnat (i vagnen för att sedan flyttas till sängen) åt vi kvällsmat och sedan la Mathilda Penny. Vi tittade lite på Idol och hade fredagsmys. 

Sedan har jag sovit lite dåligt, Roxanna var vaken några gånger och jag hade svårt att somna om när hon somnade. Till slut fick hon sova i vår säng och där ligger hon än och sover, fast klockan är halv nio!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar