2017-10-07

Lite av varje!


I torsdags hade Elvira nattorientering med skolan. Det är en mångårig tradition, vi gjorde det när jag gick i skolan och jag vill minnas att det var rätt kul. Elvira var inte så begeistrad, niorna höll på och  skrämdes, bland annat med smällare, vilket hon inte gillar. Att vara kompledig på fredagen muntrade väl upp det hela lite. 
Bilden har jag lånat av en vän som jobbade denna kväll. 


Igår morse såg jag en månnedgång när jag var på väg till jobbet. Det var vackert men gick inte så bra att fånga på bild. 


En av mina kollegors man hade fixat fredagsfika åt oss. Triple heartattack-nånting. Gott och vackert, särskilt innan den skars upp. Jag hann inte riktigt med!


Vi gjorde höstlöv med silkespapper och lamineringsplast i veckan, visst blev det härligt!


Igår kväll tittade vi på Ockupationen, första avsnittet av säsong två, på riktigt sunkigt internet. Fy, vad trist det är när det inte fungerar. Idol hann vi också se lite av. Vi åt ryggbiff med potatisgratäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar